برترین مطالب سایت‌های معتبر جهان

برترین مطالب سایت‌های معتبر جهان در این وبلاگ منتشر خواهد شد

برترین مطالب سایت‌های معتبر جهان

برترین مطالب سایت‌های معتبر جهان در این وبلاگ منتشر خواهد شد

برترین مطالب سایت‌های معتبر جهان در این وبلاگ منتشر خواهد شد

  • ۰
  • ۰

پیش‌ازاین در تحلیل‌های وب‌سایت موبایلستان خواندید که تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ ازنظر طراحی بسیار شبیه به هم هستند اما به نظر می‌رسد که این موضوع در حال تغییر است زیرا به‌تازگی منبعی از کشور چین اعلام کرده است که سامسونگ قصد دارد تا در طراحی فعلی خود اندکی تغییر ایجاد کرده و صفحه‌نمایش‌های شیاردار را حذف کند.

در این راستا فایل صوتی ویژه‌ای در رابطه با تولیدات سامسونگ گلکسی اس 10 به دست این منبع چینی رسیده است که نشان‌دهنده این است که این کمپانی کره‌ای قصد دارد تا با حذف شیار صفحه‌نمایش در گلکسی اس 10 به فناوری صفحه‌نمایش بی‌نهایت (Infinity display) خود بازگردد که به پنل‌های Super AMOLED با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۱۸.۵:۹ اشاره دارد.

بااین‌حال برخی بر این باورند که اعلام حذف این ترند در صفحه‌نمایش‌ها توسط سامسونگ به‌نوعی بسیار مشکوک است زیرا  سامسونگ به‌تازگی راه‌حل‌های مناسبی برای کاهش لبه‌های تلفن‌های همراه هوشمند خود بدون نیاز به پنل‌های نامتقارن یافته است اما از طرفی کپی کردن این فناوری بسیار ساده است و لایسنس های مرتبط با آن بسیار محدود است.

دیگر تولیدکنندگان تلفن‌های همراه هوشمند نظیر وان پلاس، ایسوس و شماری دیگر اعلام کرده‌اند که برش‌ها و شیارهای صفحه‌نمایش به‌زودی از بین نخواهند رفت زیرا صفحه‌نمایش‌های بدون لبه واقعی هنوز یک آرزوی تحقق‌نیافته‌اند و در آینده نزدیک به واقعیت تجاری تبدیل نخواهند شد.

بااین‌وجود به نظر می‌رسد ک بازگشت سامسونگ به صفحه‌نمایش‌های ثبت اختراع‌شده‌اش که لایسنس ویژه خود را دارند منطقی‌تر خواهد بود زیرا این صفحه‌نمایش‌ها و  طراحی‌های الهام گرفته‌شده از آن‌ها تا مدت‌ها مختص سامسونگ خواهد ماند و هیچ کمپانی دیگری به‌راحتی و بدون خرید این امتیاز از سامسونگ نمی‌تواند به کپی آن دست بزند و به این ترتیب منحصر به فرد بودن محصولات این کمپانی حفظ خواهد شد.

بااین‌حال باید دید که استراتژی این غول فناوری در این رابطه چه خواهد بود و در ادامه چه آینده‌ای در انتظار صفحه‌نمایش‌های گلکسی اس 10 این شرکت است.


ادامه مطلب بصورت کامل: حذف شیار صفحه‌نمایش در سامسونگ گلکسی اس ۱۰

منبع: موبایلستان

  • ۹۷/۰۵/۲۸
  • لیلی علیزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی