برترین مطالب سایت‌های معتبر جهان

برترین مطالب سایت‌های معتبر جهان در این وبلاگ منتشر خواهد شد

برترین مطالب سایت‌های معتبر جهان

برترین مطالب سایت‌های معتبر جهان در این وبلاگ منتشر خواهد شد

برترین مطالب سایت‌های معتبر جهان در این وبلاگ منتشر خواهد شد

  • ۰
  • ۰

بسیاری از کاربران موبایلستان از ردیابی مکانی گوگل استفاده می‌کنند ولی نمی‌خواهند که این ویژگی همیشه برای آنها فعال باشد. از طرفی خاموش یا غیر فعال کردن این قابلیت برای آن ها تا حدی دشوار است و به همین دلیل نیز امروز نحوه غیرفعال سازی ردیابی مکانی گوگل را به شما آموزش خواهیم داد.

مطالب مرتبط

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در هنگام تنظیم اولیه تلفن همراه هوشمندتان به گوگل فرمان “no tracking” که مربوط به عدم اجازه به گوگل برای ردیابی موقعیت مکانی‌تان است را داده باشید یا در بخش تنظیمات این قابلیت را غیرفعال کرده باشید اما هنوز موقعیت مکانی‌تان بر اساس آدرس آی پی یا دیگر شاخص‌ها برای گوگل مشخص و قابل‌ردیابی باشد. این امر به خاطر آن است که خاموش کردن قابلیت Location History اندکی دشوار است و به‌راحتی امکان‌پذیر نیست. بااین‌حال در این مقاله آموزش قدم‌به‌قدم انجام این کار آورده شده است.

چگونه ردیابی مکانی گوگل را غیرفعال کنیم؟

  1. صفحه جدیدی را در مرورگر کروم خود بازکرده و در گوشه بالا و سمت راست آن بر روی گزینه شورت کات کلیک کرده و به تنظیمات حساب کاربری گوگل خود وارد شوید.
  2. ازآنجا بر روی لینک “Your Personal info” کلیک کنید.
منبع:  موبایلستان


  • ۹۷/۰۶/۱۵
  • لیلی علیزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی