برترین مطالب سایت‌های معتبر جهان

برترین مطالب سایت‌های معتبر جهان در این وبلاگ منتشر خواهد شد

برترین مطالب سایت‌های معتبر جهان

برترین مطالب سایت‌های معتبر جهان در این وبلاگ منتشر خواهد شد

برترین مطالب سایت‌های معتبر جهان در این وبلاگ منتشر خواهد شد

  • ۰
  • ۰

تلفن‌های همراه هوشمند می‌توانند برای مدت‌ها یاور ما باشند ولی بسیاری از افراد دوست دارند تا دستگاه خود را برای خرید یک تلفن همراه جدید بفروشند و به همین دلیل نیز زمان مناسب برای فروش برای انها بسیار مهم است. در این میان بسیاری از کاربرانی که آیفون X را در اختیار دارند، می‌دانند که می‌توانند تلفن همراه خود را با قیمتی بالا به فروش برسانند ولی به‌تازگی اخبار جدیدی به دست موبایلستان رسیده است که نشان دهنده امکان فروش آیفون X با رقمی برابر با ۶۸ درصد قیمت اصلی مدل نوی آن هستند.  

مطالب مرتبط

بر اساس اطلاعاتی که در یک وب‌سایت به نام MusicMagpie منتشر شده است، کاربران می‌توانند آیفون X های خود را با درصد یاد شده از قیمت اصلی به فروش برسانند که این موضوع موجب می‌شود تا بتوان سود بسیار بالایی را به‌واسطه این فروش به دست آورد.  

برای مثال نسخه اولیه آیفون ۱۰ که با قیمت ۱۰۰۰ دلار به فروش می‌رسیده است، قرار است تا با قیمت ۶۸۰ دلار قابل فروش باشد که این رقم برای خرید بیشتر محصولات روز جهان قابل استفاده است. به‌این‌ترتیب می‌توان تعدادی از بهترین محصولات شرکت‌هایی مانند هواوی، ال‌جی، سامسونگ و … را خریداری کرد.

 


مشاهده ادامه مطلب:‌  بهترین زمان فروش آیفون x با ۶۸درصد قیمت مدل آکبند

موبایلستان

  • ۹۷/۰۶/۱۷
  • لیلی علیزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی